hello kitty ep.2

anak2 angkat udah smpai tghari tadi.
tuan dia anta smpai bwh rumah.
kelam kabut pepagi td pegi carik mane pet shop yg ade bukak, sbb nk beli carrier/cage & brg2 kucing.
x smpt 2,3 hari ni duk sibuk ulang alik ngangkut brg rumah.

sib baik uncle pet shop setiawangsa tu dh bukak kul 9.30pg td. siap panjang lebar aku dgr tips2 penjagaan kucing versi anak2 ni. dpt la FOC mainan kucing.

lintang pukang rumah dibuatnye, dia org ni main kejar2, panjat sane sini.
semput nengok. skali lari x reti brek, asyik langgar kaki meja makan haha. aku dgn apik bantaii gelakkk je.
kakti pn dh bwk anak2 dia melawat td, terpekik2 aku duk larang dia org ni main sergah2 & kejar2 kucing.
tp sgt la comel, adorable. bulu dia tak mcm local biasa pun. rsanye mixed local + persian. sebijik macam anjely dulu.

owh anjely tu nama kucing kita org dulu, kawan mama adiahkan. masa tu tgh hot cite kuch kuch hota hai. sbb nk amik ati mama yg sgt la geliii dgn kucing tu, kita org namakan la dia anjely hahaha dia tau pulak nama dia tu. bila panggil je sure main jeling2. dasar heroin hindustan btul. tp dia mati, disyaki kemurungan sbb dah tak terjaga. since kita org adik bradik sume dh kuar rumah smbung blaja šŸ˜¦

tu baru tido tu ha. kena kurung dlm cage, baru la duk diam n tido.
tu pun duk mengiau2 buat muka kesian bila kena kurung td. xde maknanye aku nk lepas kan aje, kang bgn2 sok pagi merata2 lak bhn buangan nye tu.

nnti sok lusa kalo smpt aku upload gamba anak2 angkat ni šŸ˜‰

Advertisement

2 thoughts on “hello kitty ep.2

  1. ala.. bestnya… nak juga bela kucing tapi kesian tak terjaga… dulu ada seekor kucing tu selalu datang lepak, siap tidur atas katil aku lagi, masa bulan puasa dulu, pastu bila kitorang balik raya, dia pun ilang… kami syak itu kucing orang2 kat situ sebab bulu dia bersih ja pastu manja sangat… bila orang tengok tv dia pun sibuk nak tengok juga siap bertenggek kat paha aku kalau aku baring kat sofa… kucing kat umah mak aku pun takde manja cgitu… huhu… tetiba rindu pulak kat kucing tu…

  2. loh dh syg sgt, pegi mane kucing tu??? ko biar lari ke??
    aku ni dh start blaja menahan sabar dan tabah menjaga dua ekor anak angkat ni.
    giler ligatttt. duk lari n lompat2 sepanjang msa sane sini.
    aku marah pun buat muka toyeeeee je. iskkkkkkkk.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s