28 Februari 2010

Happy besday to me!

Sambut di sweet hometown.
Dgn famili.
termasuk mama, pepagi dh pegi kubur sorang2. dah tak ingat bila last smbut besday dgn mama kat rumah.
tapi arwah mmg tak penah lupa. tiap tahun msg / call mesti ade.

F Mama
28 Feb 08 , 08:09
Askum hepi bday semuge dpertemu jdoh yg soleh

F Mama
28 Feb 09 , 01:24
Hpi bday adik. Semuge tahun ni adik btemu jodoh InsyaAllah mama bdoa siang dan malam utk kbahgiaan adik yg paling mama sayang.

tu la antara wish dia 2,3 tahun kebelakangan ni. yg dia tak kesempatan tengok jugak. tak jemu pun wish mende yg sama. ye la, mak mana tak nak tengok anak bahgia kan. sgt ralat aku rsa.
takde lagi wish dari mama tahun ni. tapi aku tau, dia mesti slalu doakan yg baik2 je utk anak2 dia.

happy besday lin.
Alfatihah utk mama.

Advertisements