Episod Mama : Hari ke-68

tatau nape, sgt letih + restless arini ,
aku tertido sepanjang facial tadi, slalu nya tak macam tu.
dan selepas 68 hari,
aku mimpi mama buat pertama kali smasa tdo tu.
aku mimpi mama dtg join kita org mkn kat mane tah.
tp dia tak mkn, dia teman je.
yg aku ingat, kita org sibuk cerita kat dia mcm2. dan dia senyum je dengar.

dan seingat aku jugak, aku ckp kat mama,
“mama bleh tak dtg macam ni slalu? at least dtg teman kita org makan je pn takpe”

mama cuma tengok muka aku, x ckp ape2.

tima kasih mama sbb datang, w/pun kejap.
nanti datang la lagi.

Advertisements

One thought on “Episod Mama : Hari ke-68

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s