welcome to 2010.

2009 tahun paling mencabar, lanjutan dari 2008, paling menduga jiwa raga, paling tidak dapat dilupakan.
tak payah la aku ulaskan semuanya. dah berderet entri yg pelbagai cerita tu. korang baca sendiri je la kalo nk baca.

harapan 2010.
4hb mula dgn tugas baru, di ofis baru, daerah baru.
bos pun baru, opismates pun baru, suasana pun baru.
semoga semuanya permulaan yang baik.

untuk keluarga.
2008 & 2009 penuh dugaan, susah senang kita sama2. sedih perit pun sama2.
semoga 2010 akan lebih buatkan kita tabah. tanpa dilupakan yang tiada bersama. memang takde galang ganti, memang takkan sama. tapi Mama tetap di hati semua.

Advertisements

2 thoughts on “welcome to 2010.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s