permulaan yg tak best..

lama aku tak merepek kat sini. bukannye tak jenguk. tp tiap kali jenguk, cam takde mood nk cite panjang. cite nye banyak nk bgtau. susah jugak main ikut mood nih. kalo memanjang takde mood, silap2 banned la blog nih.

aku nk cite pasal trip gi swak (punye la lama dh kan haha), pastu trip gi sabah (ni paling update). byk aku nk cite. tp bukan skrg. aku rsa sgt tak best skrg, takde mood jugak, tp aku paksa diri menaip (penah dengar, paksarela?)

sbb?

aku baru je buat mama kecik ati tadik 😦 dosa kan. dh la baru lepas hari ibu.  aku bukan sengaja, takde niat langsung. tp tah la, aku ni kalo tgh serabut, cakap ape pun main lepas je tak pk panjang. bila tersedar, dh terlambat nk tarik balik. semua org prasan mama kecik ati dgn aku tadi. tp ape daya, aku ngadap tadi pun dia buat tak endah dah. last2 otw back dari desa pandan tadi aku text kat dia, say sorry. tp takde reply.

isk. hari isnin esok bermula dgn perasaan yg sgt tak best.

4 thoughts on “permulaan yg tak best..

  1. sr : tah la sr. tgh bengong. ckp ape pun tak sedar dh 😦

    chah & minie : yup. harap dh ok. smalam after kursus 4hari, singgah sane jenguk & tegur dia, dia react cam biasa. alhamdulillah. tobat taknak silap ckp lagi.

Leave a comment